Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Rave on

Ti skata ekana me ta hrwmata. Oh my. Goodness, my my. Den prepei na paizw. Kalitera na koimamai. Ki an den paizw, tha prepei na'mai sovari. Kalitera na pethanw. Ki an pethanw, tha prepei na'mai isihi. Isws kai skithrwpi. Kalitera na meinw gia panta sto krevati mou. Nai, alla hwris parea den ehei plaka. Nai, alla kai me parea den ehei panta plaka.

It's a crazy feeling, you're revealing your love for me. Oh rave on, rave on, rave on. Poios mou'he pei pws i nea iorki moiazei me ton thanato? A, thimithika, enas trelos apo dw pou nomizei pws einai o James Joyce. S'auti tou tin paromoiwsi pantws, den eihe adiko. Den xerw an eihe dikio.

Outro, AKA I'm a fool to want you. Auto to kommati, dihws na vriskw kamia ousiastiki mnimi, mou thimizei ti nea smirni. To epiplaki me ta skonismena vinilia (giati ta vinilia ta vriskoun oloi panta skonismena?) Tou Giwrgi isws. I kai tis mamas. Kai twn dio. Ti kanoun twra autoi oi diskoi? Pou vriskontai?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου